سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطمئن ترین آژانس هواپیمایی

شهر ها و هتل های مهم برزیل

برزیل یا جمهوری فدراتیو برزیل کشوری در قاره ی آمریکای جنوبی است که تقریباً نیمی از این قاره را در برگرفته است. برزیل با 8,515,767 کیلومتر مربع مساحت، پس از کشور های روسیه، کانادا، چین و ایالات متحده آمریکا، پنجمین کشور دنیا از نظر وسعت است. این کشور با تمامی کشورهای آمریکای جنوبی به جز شیلی و اکوادور مرز مشترک دارد. این کشور از جنوب با اروگوئه، از جنوب غربی با آرژانتین، پاراگوئه و بولیوی، از غرب با پرو، از شمال غربی با کلمبیا و از شمال با ونزوئلا، گویان، سورینام و گویان فرانسوی هم مرز است. عمده ی بستر رودخانه ی آمازون، طولانی ترین رود جهان به همراه بکرترین جنگل های بارانی دنیا همگی در کشور برزیل قرار دارند. این کشور دارای هیچ گونه ناحیه ی بیابانی و همچنین سردسیری نیست و اکثریت مناطق آن گرمسیری و نیمه گرمسیری هستند. برزیل همچنین پنجمین کشور پرجمعیت دنیاست که یک سوم جمعیت آمریکای جنوبی در این کشور زندگی می کنند.

کشور برزیل

معروف ترین شهر های برزیل

برازیلیا

برازیلیا پایتخت مدرن برزیل در ارتفاعات 1000 متری از سطح دریا در میان دشتی هموار از فلات مرکزی برزیل واقع شده و دارای آب و هوای معتدل و خشک است.طرح کلی شهر برازیلیا شبیه به یک هواپیمای مسافربری است. در این طرح، مرکز تجاری، بلوک های آپارتمانی مسکونی و سفارتخانه های خارجی قسمت های بالهای آن را اشغال کرده اند و اداره های دولتی بدنه آن را پر می کنند. مراکز کلیدی حکومتی شامل اداره ریاست جمهوری کنگره دادگاه عالی در میدان قوای سه گانه، در دماغه این هواپیما و در قسمت شرق این شهر جای داده شده اند. محل اقامت رئیس جمهور که قصر طلوع نامیده می شود، در کرانه غربی دریاچه پارانوا قرار دارد.

سائوپائولو

شهر سائوپائولو پرجمعیت ترین شهر آمریکای جنوبی است و یکی از بزرگترین شهرهای جهان در میان تپه های ارتفاعات سرادومار و در 60 کیلومتری شهر بندری  سانتوس ، مهمترین بندر برزیل در ارتفاع 730 متری از سطح دریا واقع شده است. آب و هوای آن زیر استوایی و معتدل است. متوسط دمای تابستانی آن بین 19 درجه تا 27 درجه و متوسط دمای زمستان آن بین 10 درجه تا 20 درجه سانتی گراد متغیر است. این شهر درسال 1554 میلادی توسط مبلغین مذهبی بنا شد و به نام یکی از آنان پائولوی مقدس Sao Paulo نام گرفت.
سائوپائولو مرکز تجاری و مالی برزیل است. بیش از نیمی از تولیدات صنعتی کشور تنها مربوط به این شهر و مناطق اطراف آن می باشد. به لحاظ اقتصادی، تجاری، جمعیتی نیز مهمترین و پیشرفته ترین شهر برزیل است.
همچنین شهر دارای سه فرودگاه می باشد: فرودگاه کنگنیاس در 9 کیلومتری جنوب مرکز شهر واقع شده و پروازهای داخلی به نقاط مختلف کشور از آن انجام می گیرد و شلوغ ترین فرودگاه کشور است. فرودگاه بین المللی گورولیوس در 25 کیلومتری شمال شرقی مرکز شهر که مهمترین فرودگاه بین المللی برزیل است و بیشترین تعداد پروازهای خارجی برزیل از این فرودگاه انجام می شود و دیگری فرودگاه کوچک campo de marte در 4 کیلومتری شمال مرکز شهر که تنها برای پرواز بالگردها و هواپیماهای شخصی قابل استفاده است.

ریودوژانیرو

دومین شهر بزرگ و پرجمعیت برزیل بر کرانه اقیانوس اطلس و مرکز ایالت ریودوژانیرو است. وقتی کاشفان پرتغالی در اول ژانویه 1502 میلادی به دهانه خلیج گوانابارا یعنی محل فعلی شهر رسیدند آن را مدخل رودخانه بزرگی تصور کردند و آن را به پرتغالی ریودوژانیرو، یعنی رود ژانویه نامیدند. آب و هوای ریو، استوایی با میانگین بارندگی سالانه 1170 میلیمتر می باشد. میانگین متوسط دمای سالانه آن بین 20 تا 30 درجه می باشد.

معروف ترین هتل های برزیل

رنسانس سائوپائولو (5 ستاره فوق تاپ)

هتل رنسانس سائوپائولو جزو بهترین هتل های 5 ستاره فوق تاپ هم از نظر موقعیت و هم از نظر امکانات و خدمات است که در نزدیکی خیابان های پائولیستا و اسکار فریر در مرکز شهر سائوپائولو واقع شده است و پارک زیبای Ibirapuera دو کیلومتر با هتل رنسانس سائوپائولو فاصله دارد و فرودگاه Congonhas تا هتل رنسانس سائوپائولو 10 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی Guarulhos حدود 30 کیلومتر فاصله دارد. این هتل مجهز به اتاق های مدرن با امکانات لوکس است.

امکانات هتل
  • استخر روباز 4 فصل
  • سونا و جکوزی
  • سالن ماساژ و اسپا
  • باشگاه بدنسازی
  • اینترنت و پارکینگ مجانی
  • رستوران، کافی شاپ و کافه
  • خشکشویی و سفیدشویی
  • گاو صندوق و ...

برترین هتل های برزیل

هتل ویندزور آتلانتیکا (5 ستاره فوق تاپ)

ساختمان این هتل 5 ستاره بلندترین ساختمان سواحل کوپاکابانا است. فاصله ی هتل تا ساحل، پیاده 4 دقیقه می باشد. هتل ویندزور آتلانتیکا دارای اسپایی بی نظیر و استخری بالای پشت بام و بر فراز آبهای نیلگون ساحل، با چشم اندازهایی بی نظیر می باشد. شهرت هتل ویندزور آتلانتیکا به خاطر چشم اندازهای زیبا، اتاق های بزرگ و رستوران آلورو می باشد.

این هتل دارای 540 اتاق نورگیر و روشن، با فضایی گرم و تزئینات چوبی به کار رفته در مبلمان و مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون می باشد. بیشتر اتاق ها دید رو به اقیانوس دارند.

صبحانه ی این هتل بوفه و بسیار محبوب است و با میوه های تازه و شیرینی، علاوه بر منوی صبحانه از میهمانان پذیرایی می شود. همچنین هتل دارای استخر دیگری نیز می باشد و در اسپا نیز انواع درمان ها فراهم آورده شده است. همچنین یک سونا و مرکز تناسب اندام نیز در هتل موجود می باشد.

در اطراف هتل پر از مراکز خرید و فروشگاه های جذاب و رستوران ها و کافی شاپ های سرزنده، زمین والیبال 100 متر است. قلعه ی کوپاکابانا 3.2 کیلومتر و فرودگاه های سانتوس داموند و گالئالو هر کدام به ترتیب 9.6 و 27.6 کیلومتر با هتل فاصله دارند.

از دیگر امکانات هتل می توان به اسکله ی آفتاب، ماساژ، خشکشویی، مرکز تجاری، ترانسفر، وای فای و سرویس 24 ساعته ی اتاق اشاره نمود.

هتل بلموند داس کاتاراتاس (5 ستاره فوق تاپ)

این هتل 5 ستاره لوکس در نزدیکی یکی از دیدنی ترین شگفتی های طبیعی برزیل یعنی آبشار ایگوآسو قرار دارد. با اقامت در این هتل بینظیر خاطره ای دل انگیز و نایاب را با خود به خانه خواهید برد. از جاذبه های هتل داس کاتاراتاس می توان به پیاده روی در جنگل، سوار شدن بر هلیکوپتر و دیدن آبشارهای زیبا از نزدیک اشاره نمود. شما در این هتل می توانید انواع ماجراجویی ها را بر روی زمین، هوا و رودخانه تجربه کنید.

امکانات هتل:
  • زمین تنیس
  • استخر روباز تمام فصل
  • باشگاه بدنسازی
  • سالن ماساژ
  • اسنک بار
  • بوفه رستوران
  • رستوران a la carte
  • کافی شاپ
  • صندوق اثاثیه
  • خشکشویی و سفیدشویی
  • فروشگاه و ...

هتل های برزیل