سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطمئن ترین آژانس هواپیمایی

چرا باید به کانادا سفر کنیم؟

کانادا یکی از کشورهای زیبا و شگفت آور دنیاست. کشوری پیشرفته با طبیعتی دست نخورده و زیبا که چشم بازدید کنندگان را خیره می کند. شهرهای کانادا بزرگ و زیبا ارزش بازدید کردن را دارند. شهرهایی مثل مونترال و تورنتو مکان هایی هستند که هر گردشگری مایل است از آن بازدید کند.

تور کانادا ارزان

اما اگر به دنبال تور کانادا ارزان قیمت هستید باید بدانید که در چه زمان و به چه صورت به این کشور سفر کنید تا هزینه های مناسب تری را در سفر خود داشته باشید؛ اما باید بدانید که تور کانادا ارزان نیست. دلایل گران قیمت بودن سفر به کانادا را می توان این موارد دانست.

تور کانادا

بهترین فصل برای سفر با تور ارزان کانادا

بهار در کانادا: آب و هوای کانادا در بهار مناسب حضور گردشگران است. اگرچه هوای کانادا تا اواخر اردیبهشت سرد است اما در بخش جنوبی تر در ماه خرداد هوا دلپذیر و طبیعت سبز و زیباست.هوای خنک فصل بهار زمانی است که قیمت تور کانادا ارزان می باشد.
تابستانهای کانادا :این فصل زمان حضور گردشگران است. این زمان اوج حضور گردشگران است. هزینه های سفر به کانادا در این زمان بالا می رود. در زمان حضور گردشگران هتل ها قیمت بیشتری دارند و قیمت هواپیما نیز بالاتر می رود. مناسب ترین تفریح کانادا در تابستان یک تور کمپ در جنگل و طبیعت گردی است. فصل تابستان کانادا تا اواسط مهر ادامه دارد.
پاییز در کانادا: از ماه سپتامبر تا اکتبر یکبار دیگر حضور گردشگران کمتر می شود و تور کانادا ارزان می گردد. هوای پاییز کانادا ملایم و دلپذیر است و مناظر طبیعی بسیار زیبا اما این هوای ملایم مدت زیادی طول نمی کشد.
زمستان کانادا: اگر اهل برف بازی و اسکی و ورزشهای زمستانی هستید زمستان کانادا زمان مناسبی است. این زمان تور کانادا ارزان است چرا که افراد زیادی تحمل سرمای آن را ندارند. اما برای ورزشکاران زمستانی این زمان بهشت است چرا که شهر خلوت و قیمتها مناسب است.

هزینه های اقامت

یکی از مسائلی که برای داشتن یک تور کانادا ارزان قیمت مهم است هزینه های محل اقامت است. قیمت هتل ها در کانادا بسته به شهری که در آن اقامت می کنید و سطح و درجه هتل متفاوت است. شما می توانید در یک هتل پنج ستاره اقامت کنید و شبی 250 دلار بپردازید یا به یک هتل دو یا سه ستاره بروید و شبی 65 دلار هزینه کنید و یا با صرف شبی 15 تا 25 دلار یک تخت در هاستل داشته باشید. پس اگر می خواهید تور کانادا ارزان تمام شود باید به انتخاب محل اقامت خود دقت کنید.

سفر به کانادا

جاذبه های رایگان در تور ارزان کانادا

یک راه برای اینکه تور کانادا ارزان تمام شود استفاده از جاذبه های رایگان شهر است. در کانادا شهرهای بسیاری وجود دارد و هر شهر جاذبه های خاص خود را دارد. بازدید از برخی از این جاذبه ها نیاز به پرداخت هزینه دارد اما برخی دیگر این چنین نیست. شما با کمی جستجو در میان سایت ها و مقاله ها می توانید پیدا کنید که بازدید از کدام جاذبه ها ارزان تر است یا رایگان است. البته معنی این کار این نیست که برای اینکه تور کانادا ارزان تمام شود هزینه ای نکنید. شما می توانید از جاذبه های بسیاری از شهرها لذت ببرید و ضمنا اقتصادی و با دقت خرج کنید.

هزینهی فعالیتهای تفریحی و ورزشی

در هر سفر تفریحی حتی اگر تور کانادا ارزان قیمت باشد شما مایلید که فعالیتهای تفریحی و ورزشی را تجربه کنید. به خصوص که فعالیتهای تفریحی زیادی در این سفر خواهید دید. اگر به دنبال تور کانادا ارزان هستید باید بدانید که این تفریحات ممکن است تا 130 دلار برای شما هزینه داشته باشند.

استفاده از سایتهای تخفیفی

برای اینکه تور کانادا ارزان تمام شود می توانید از سایتهای تخفیفی استفاده کنید. در این سایتها یک سری تخفیف برای رستورانها و مکانهای دیدنی وجود دارد. از جمله شناخته شده ترین سایتهای تخفیفی کانادا می توان به LivingSocial و Groupon اشاره نمود.

شرکت در فستیوال ها

یک راه خوب برای داشتن تور کانادا ارزان قیمت بهره بردن از زمان فستیوال هاست. بیشتر این جشنها در تابستان برگزار می شوند و شما تنها باید بدانید کدام فستیوال در کدام زمان و کدام شهر برگزار می شود. مشهورترین فستیوال های تابستانه Kits Days در ونکوور و Caribana در تورنتو می باشند.

فعالیتهای تفریحی فضای باز

یکی دیگر از تفریحاتی که در تور کانادا ارزان قیمت است فعالیتهای گردشگری و ورزشی است. شما در این کشور پیستهای اسکی بسیاری پیدا می کنید. همچنین خلیج ها و دریاچه ها محل مناسبی برای قایقرانی هستند. اگر هم اهل کوهنوردی و جنگل نوردی هستید می توانید با هشتاد دلار در تورهای جنگل نوردی ثبت نام کنید.شاید به نظر شما هشتاد دلار هزینه ای نباشد که مناسب تور کانادا ارزان باشد اما این رقم در حقیقت برای فردی با درآمد یک کانادایی اصلا گران نیست.

جاذبه های کانادا

کانادا دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد که شما می توانید با تور کانادا ارزان به دیدن این مکان های گردشگری بروید. در این بخش می کوشیم شما را با مکانهای دیدنی کانادا که با هزینه های کم می توانید از آنها بازدید کنید آشنا نماییم.

جاذبه های دیدنی کانادا

بازدید از شهر ونکوور

شهر ونکوور یکی از شهرهای زیبای کاناداست که در مجاورت دامنه کوهستانی زیبایی قرار دارد. سفر به ونکوور به شما امکان لذت بردن از طبیعت و بازدید از شهری بزرگ و زیبا را با هم می دهد. شما می توانید از هوای دلپذیر لذت ببرید. در خیابانها قدم بزنید، از فروشگاهها خرید کنید و به رستورانهای رنگارنگ ونکوور مراجعه کنید. همچنین می توانید از موسیقی خیابانی نیز لذت ببرید. شاید بخواهید یک تور کانادا ارزان داشته باشید اما در ونکوور بهتر است از این شهر لذت ببرید. شما همچنین می توانید سری هم به جزیره ونکوور بزنید. این جزیره یک مکان زیبا در غرب ونکوور است که می توانید با قایق به آن سر بزنید و از دیدن طبیعت و نهنگهای مهاجر لذت ببرید. شاید هم خوب باشد یکی دو وعده غذای دریایی میل کنید.

جنگل نوردی

از بخشهای جذاب کشور کانادا پارکهای ملی این کشور هستند که گونه های مختلفی از حیوانات را در خود جای داده اند. بخشهایی از این پارکها و مناطق حفاظت شده برای گردشگران تجهیز و ایمن سازی شده اند. از جمله پارک Pacific Rim National Forest که از پارکهای محبوب کانادا برای گردشگران است. می توانید با خودتان یک وعده غذا ببرید و یک پیک نیک دلپذیر را در تور کانادا ارزان داشته باشید.
امیدواریم که این مقاله به شما در داشتن یک تور کانادا ارزان قیمت کمک کرده باشد. از سفر خود لذت ببرید.