سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطمئن ترین آژانس هواپیمایی

سفر اقتصادی به اروپا 

تور اروپا ارزان برای کسانی که تمایل به دیدن مناطقی با قدمت زیاد دارند و می خواهند روی دیگری از جهان را ببینند انتخابی مناسب خواهد بود. تور اروپا ارزان در انواع مختلف در نظر گرفته شده است که می توانید تور مورد نظر خود را از آن میان انتخاب نمایید. هر ساله تور های مختلفی به اروپا راهی می شوند که هر یک مقاصد مختلفی را هدف گرفته و تعداد روزهای متفاوتی خواهند داشت. کشورهای اروپایی از جمله مهمترین جاذبه های گردشگری را در خود جای داده اند که سبب مورد توجه قرار گرفتن تور اروپا شده اند. از جمله کشور های مورد توجه در تور اروپا ارزان می توان به تور های فرانسه، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و... اشاره کرد. البته تور دور اروپا را نباید از قلم انداخت چرا که تور دور اروپا بیشتر از تور های تکی مورد توجه قرار می گیرند و افراد بسیاری در این تور شرکت می کنند. در تمامی فصول شاهد وجود تور اروپا ارزان هستیم اما معمولا فصول بهار و پاییز پرتردد ترین اوقات خواهند بود. قیمت تور اروپا را عوامل متعددی تعیین می نماید که باید مورد توجه قرار گیرد. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه کرده ایم:

سفر اقتصادی به اروپا

تور اروپا ارزان

تور اروپا از جمله تورهای پر مخاطب می باشد که هر ساله شاهد سفر تعداد بسیاری از این تورها هستیم. در سفر با تور اروپا هیچ نگرانی نداشته و تنها به امور سفر خواهید پرداخت چرا که کلیه عوامل توسط مسئولین تور بررسی شده و هیچ مشکلی در طول سفر نخواهید داشت. تور اروپا را در انواع مختلف در نظر گرفته اند تا بتوانید تور مورد نظر خود را به راحتی انتخاب نمایید. چنانچه قصد اختصاصی سازی خدمات و یا هتل را نیز داشته باشید این امکان برایتان وجود خواهد داشت. در تور اروپا ارزان تمامی مسافرین بیمه هستند که این امر سبب اطمینان خاطر شما خواهد شد. تور اروپا هم به صورت تکی و هم گروهی در نظر گرفته شده اند که می توانید برای مثال؛ فرانسه و بلژیک را با یکدیگر هدف قرار دهید و یا تنها از کشور فرانسه دیدن نمایید. تور دور اروپا نیز از دیگر تورهای مرسوم اروپا می باشد که در این تور تمامی شهرهای گردشگری اروپا هدف قرار می گیرند. تور اروپا به تور هایی گفته می شود که قصد سفر به یکی از شهرهای اروپا را دارند. تور اروپا یک تور لیدر خواهد داشت که می توانید تمامی سوالات خود را از او جویا شده و هیچ مجهولی در ذهن نداشته باشید.

تور ارزان اروپا

بهترین زمان شرکت در تور اروپا ارزان

انتخاب زمان سفر از اهمیت به ویژه ای برخوردار است چرا که شرکت در تور در برخی مواقع با مشکلاتی مواجه خواهد بود. معمولا فصول بهار و پاییز بهترین زمان شرکت در تور اروپا ارزان می باشد اما باید در نظر داشته باشید که هر منطقه مخصوص خود آب و هوای متفاوتی داشته و بهترین زمان سفر به آن متفاوت خواهد بود. بخش های شمالی اروپا به دلیل نزدیکی به قطب سرد تر هستند و فصل تابستان بهترین موقع سفر به این مناطق خواهد بود اما بخش های میانی و جنوبی در فصول بهار و پاییز بهترین آب و هوا را خواهند داشت. چنانچه از نظر قیمت تور اروپا را مقایسه نمایید باید گفت که بهترین زمان سفر از نظر میزان هزینه ها فصولی خواهد بود که گردشگران کمتری تمایل به سفر دارند چرا که دراین فصول قیمت تور بسیار کاهش پیدا خواهد کرد. اما چنانچه به فستیوال ها و مراسمات در کشور های اروپایی اهمیت می دهید باید گفت که اواخر بهار و اوایل پاییز در این کشورها مراسمات عظیمی برگزار می شود که سبب جلب توجه گردشگران خواهد شد.

بهترین زمان سفر به اروپا

راه های شرکت در تور اروپا ارزان

شرکت در تور اروپا از مراکز مختلفی امکان پذیر خواهد بود که از جمله این مراکز می توان به وب سایت های اینترنتی اشاره کرد که در این وب سایت ها لیست کاملی از تورهای اروپا قرار گرفته اند که می توانید مشخصات دقیق آنها را مشاهده نمایید. از طریق ثبت نام اینترنتی این امکان را خواهید داشت که تورها را با یکدیگر مقایسه نموده و بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین می توانید رزرو هتل را با توجه به خدمات و نوع هتلانجام دهید. از دیگر مراکز شرکت در تور اروپا ارزان می توان به آژانس های مسافرتی اشاره کرد که در این مراکز تمامی مشخصات تور توسط مسئول آژانس به اطلاعتان خواهد رسید. لازم به ذکر است که مسئولین آژانس ها به دلیل داشتن اطلاعات دقیق می توانند شما را در انتخاب تور مورد نظر یاری رسانند.

شرکت در تور اروپا

قیمت تور اروپا

;قیمت تور اروپا به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت که مهمترین عامل تعداد روز های سفر می باشد که با بیشتر شدن روزهای سفر قیمت تور نیز افزایش خواهد یافت. همچنین کشور مقصد نیز در تعیین قیمت تور اروپا اثر خواهد داشت که اگر بخواهیم موشکافانه تر به آن نگاه کنیم می توان گفت که کشورهایی که به ایران دور باشند قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. شرایط کشور مقصد نیز حائز اهمیت می باشد که این شرایط به قیمت هتل ها، خورد و خوراک، حمل و نقل و... بستگی خواهد داشت. در حالت کلی می توان گفت قیمت تور اروپا را میزان خدماتی که ارائه می شود تعیین می کند که می توانید خدمات را اختصاصی نمایید. همچنین نوع کلاس پروازی نیز تاثیر بسزایی در قیمت تور اروپا خواهد داشت. قیمت تور اروپا در تمامی مواقع یکسان نخواهد بود و فصول مختلف و همچنین میزان گردشگران تاثیر بسزایی در قیمت تور اروپا خواهند داشت. جهت اطلاع از قیمت دقیق تورهای اروپا می توانید از طریق وب سایت های اینترنتی و یا آژانس های مسافرتی اقدام نمایید.

قیمت تور اروپا

قیمت تور اروپا ارزان

بسیاری به دنبال تور اروپا ارزان هستند که با صرف هزینه کمتر اقدام به شرکت در این تور نمایند. جهت شرکت در تور اروپا ارزان راه های مختلفی وجود خواهد داشت که از جمله این راه ها می توان به کنترل میزان خدمات اشاره کرد. این امر به این معنی است که مثلا خورد و خوراک و یا حمل و نقل را از لیست خدمات تور حذف نمایید و یا خدمات اضافی که به آنها نیازی ندارید را حذف نموده و قیمت تور اروپا را کاهش دهید. انتخاب هتل ارزان قیمت تر یکی از عوامل دیگری است که قیمت تور اروپا را کاهش خواهد داد. برای مثال؛ به جای انتخاب هتل 5 ستاره هتلی 2 ستاره انتخاب نمایید که تفاوت شایانی در قیمت تور مشاهده خواهید کرد. تورها در انواع مختلف از نظر روزهای سفر در نظر گرفته شده اند که می توانید با انتخاب توری که تعداد روزهای سفر آن کمتر است در قیمت تور اروپا صرفه جویی نمایید. هدف قرار دادن کشورهای کمتر در تور دور اروپا نیز سبب کاهش قیمت خواهد شد. اما کلاس های پروازی نقش اصلی در کاهش هزینه های تور خواهند داشت که به بررسی دقیق تر آن پرداخته ایم:

تور ارزان قیمت اروپا

کلاس های پروازی در تور اروپا ارزان

کلاس های پروازی یکی از عوامل اصلی در رزرو تور اروپا ارزان هستند که تاثیر بسزایی در تعیین قیمت تور اروپا خواهند داشت چرا که کشورهای تور اروپا درفاصله زیادی از ایران قرار گرفته اند و مسافرین به مدت طولانی در هواپیما خواهند بود. کلاس های پروازی تور اروپا به 3 نوع تقسیم می شوند که می توان به فرست کلاس، کلاس تجاری و کلاس اکونومی اشاره کرد.

فرست کلاس گران قیمت ترین کلاس پروازی می باشد که در این کلاس پروازی تمامی خدمات و امکانات رفاهی گردشگران در نظر گرفته شده است و هیچ کمبودی در آن مشاهده نخواهید کرد. این کلاس های پروازی محدود بوده و می توانید جهت پرواز تور اروپا این کلاس پروازی را انتخاب نمایید.

کلاس تجاری دیگر کلاس پروازی تور اروپا می باشد که ما بین فرست کلاس و اکونومی قرار گرفته است. لازم به ; ذکراست که این کلاس پروازی نیز خدمات مناسبی داشته و امنیت و رفاه گردشگران را مهیا خواهد نمود و قیمت آن تفاوت قابل ملاحظه ای با فرست کلاس خواهد داشت.

کلاس اکونومی دیگر کلاس پروازی تور اروپا می باشد که در این کلاس پروازی میزان خدمات به حداقل رسیده و سبب کاهش چشمگیر قیمت شده است. باید در نظر داشته باشید چنانکه می خواهید در تور اروپا ارزان شرکت نمایید انتخاب این کلاس پروازی شما را به هدفتان خواهد رساند و با کمترین هزینه می توانید در این تور ثبت نام نمایید.

پرواز ارزان به اروپا

مدارک مورد نیاز تور اروپا ارزان

جهت شرکت در تور اروپا ارزان باید مدارکی ارائه نمایید که جواز خروج از کشور را دریافت نمایید. از مهمترین مدارک می توان به ارائه پاسپورت اشاره کرد که باید حداقل 7 ماه به انقضای آن مهلت باقی باشد همچنین باید پس از در دست داشتن پاسپورت نسبت به دریافت ویزای شینگن اقدام نمایید که هزینه های بخصوصی نیز خواهد داشت. پس از در دست داشتن هر دو این مدارک می توان گفت مدارک اصلی را جمع کرده اید و باید آنها را به مراکز مربوطه ارائه دهید. کارت ملی و شناسنامه ترجمه شده از دیگر مدارک مورد نیاز می باشند که باید به صورت ترجمه شده به این مراکز ارائه شوند. از دیگر مدارک مورد نیاز می توان به ارائه ضمانت نامه بازگشت اشاره کرد که می تواند به صورت سند ملک و یا فیش حقوقی باشد. شخص باید بضاعت مالی خود را نیز نشان دهد که جهت این امر فیش حقوقی وی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. افراد زیر 18 سال که قصد سفر بدون والدین دارند باید رضایت نامه والدین خود را ارائه نمایند.

مدارک مورد نیاز تور ارزان اروپا

مزایای تور اروپا ارزان

تور اروپا ارزان مزایای بسیاری خواهد داشت که یکی از مهمترین مزایای آن دیدن روی دیگری از جهان می باشد که می توانید تمامی مناطق گردشگری اروپا را مورد بازدید قرار دهید. از مزایای سفر با تور اروپا می توان به ارائه برنامه سفر اشاره کرد که می توانید تمامی اعمال سفر را از قبل مورد بررسی قرار دهید. تورهای اروپا معمولا تور لیدر خود را از کشور مقصد انتخاب می کنند که اشراف کامل به مناطق گردشگری داشته و توانایی راهنمایی دقیق داشته باشد. با شرکت در تور اروپا تمامی امور توسط مسئول تور مدیریت دقیق شده و بهترین مقاصد را در پیش خواهید داشت. همچنین سفر با تور در میزان هزینه ها نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت چرا که در سفر با تور هزینه اقامت و خورد و خوراک تا حد بالایی کاهش خواهد یافت. ارائه بلیط اماکن گردشگری با تخفیف نیز از دیگر مزایای تور اروپا ارزان می باشد.

مزایای تور ارزان اروپا

خدمات تور اروپا ارزان

در سفر با تور اروپا خدماتی کامل جهت جلب رضایت کامل شما ارائه خواهد شد. در ابتدای سفر که از فرودگاه شروع می شود پس از دریافت بلیط ها آموزش های لازم ارائه شده و سوار هواپیما خواهید شد. در اغلب تور های اروپا برنامه سفر را در هواپیما بازگو نموده و خوش آمد گویی می نمایند. همچنین به سوالات گردشگران به صورت دقیق پاسخ داده خواهد شد. پس از اینکه از هواپیما پیاده شدید وسیله های نقلیه ای جهت نقل مکان شما در نظر گرفته شده اند که به راحتی ;می توانید به هتل مورد نظر خود منتقل شوید. در روز اول معمولا مسافرین می توانند به استراحت بپردازند و برنامه سفر از فردای آن روز شروع خواهد شد که به صورت جمعی از اماکن گردشگری دیدن می نمایند و توضیحات اماکن به صورت دقیق ارائه می شود. همچنین ارائه خورد و خوراک متنوع از دیگر ویژگی های تور اروپا می باشد که سر موقع می توانید غذای مورد علاقه خود را سرو نمایید.

خدمات تور ارزان اروپا

انواع تور اروپا ارزان

تور اروپا در انواع مختلف در نظر گرفته شده است که انتخاب آن بستگی به خود متقاضی خواهد داشت. برخی از تورهای اروپا تک مقصدی هستند که قیمت آنها به دلیل کم بودن تعداد روز های سفر پایین تر می باشد. برخی از تورها نیز به صورت ترکیبی می باشند که می توانند ترکیبی از چندین کشور نزدیک به هم اروپایی باشند. تور دور اروپا نیز از دیگر انواع تور اروپایی می باشد. باید در نظر داشته باشید که هر یک از تورها تفاوت های بسیاری خواهند داشت که قبل از سفر باید تمامی عوامل را مورد بررسی قرار دهید. تورهای تک مقصدی معمولا به کشورهای معروف اروپایی در هر موقع وجود خواهد داشت که از جمله مهمترین کشورهای اروپایی می توان به فرانسه، اسپانیا، کشورهای اسکاندیناوی، هلند، ایتالیا، مجارستان، آلمان و... اشاره نمود.

انواع تور ارزان اروپا

فرانسه در تور اروپا ارزان

فرانسه یکی از مهمترین تورهای اروپایی می باشد که به دلیل داشتن مراکز گردشگری متعدد مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. تمامی شهر های فرانسه از اهمیت گردشگری بالایی برخوردار بوده و مناطق گردشگری بسیاری را در خود جای داده اند. مناظر طبیعی این کشور از جمله عوامل دیگر حائز اهمیت می باشد. جهت اطلاع از قیمت تور فرانسه می توانید به وب سایت های اینترنتی مراجعه نمایید. باید در نظر داشته باشید که معمولا تورهای تک مقصدی به فرانسه 8 روزه خواهد بود. از جمله اماکن گردشگری که در این تور توجه شما را جلب خواهد نمود می توان به برج ایفل؛ اپرا گارنیه، کلیسای نوتردام، کاخ ورسای، کلیسای ساکره کور، خانه ویکتور هوگو، دیزنی لند، خیابان شانزلیزه، پارک لوکزامبورگ و... اشاره کرد. مناطق گردشگری فرانسه برخی به دلیل قدمت تاریخی و برخی به دلیل داشتن مراکز لوکس قابل توجه هستند.

فرانسه در تور ارزان اروپا

اسپانیا در تور اروپا ارزان

اسپانیا یکی دیگر از تورهای اروپا می باشد که هر ساله گردشگران بسیاری از این کشور دیدن می نمایند. آب و هوای این کشور در فصول بهار و پاییز مناسب خواهد بود. تمامی شهر های اسپانیا ارزش دیدن خواهند داشت که مادرید و بارسلون را می توان از بهترین ها به شمار آورد. تور اسپانیا معمولا از دو شهر مادرید و بارسلون دیدن می نماید که از جمله مناطق گردشگری مادرید می توان به خیابان سنت میگل، رویال پالاس، معبد دبود، میدان گاوبازی، میدان سل، خیابان گران ویا و ... اشاره کرد. از جمله مراکز دیدنی مقصد بعدی یعنی بارسلون می توان به کازا میلا، بنای میدان گاوبازی سابق، خیابان رامبلا، دهکده المپیک بارسلون، ساحل، بندر المپیک و... اشاره کرد. تور اسپانیا معمولا 8 روز می باشد و از انواع کلاس های پروازی نیز پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که در این تور می توانید از لباس های محلی اسپانیا نیز دیدن نمایید. فستیوال های اسپانیا نیز از جمله بهترین فستیوال ها شناخته می شوند.

اسکاندیناوی در تور اروپا ارزان

ناحیه اسکاندیناوی مورد توجه تمامی گردشگران قرار می گیرد و می توان گفت بیش از سایر تور های اروپایی خواهان دارد. چرا که شهر های اسکاندیناوی از ارزش سفر بالایی برخوردار هستند. مردم تمامی کشور های این ناحیه شادترین مردمان جهان هستند که به همین دلیل شاهد وجود مراکز تفریحی متعددی در این ناحیه هستیم و قطعا سیر در مناطق آن بسیار لذت بخش خواهد بود. کشور های این ناحیه را فنلاند، نروژ، دانمارک و سوئد تشکیل می دهند که همگی در یک تور قرار می گیرند. آب و هوای این منطقه در فصول زمستان سرد خواهد بود اما وجود کوهستان های فراوان در این منطقه سبب لذت بخش تر شدن این ناحیه در این فصل نیز شده است.سفر در ابتدا از شهر هلسینکی شروع می شود و سپس شهر استکهلم مورد بازدید قرار خواهد گرفت. اسلو هدف دیگر خواهد بود که پس از آن نیز به پایتخت دانمارک یعنی کپنهاگ انتقال داده خواهید شد. تمامی شهر های ذکر شده از اهمیت گردشگری بالایی برخوردار هستند.

تور دور اروپا

تور دور اروپا به منظور بازدید از تمامی کشور های اروپایی در نظر گرفته شده است که کشور های اصلی را در لیست خود قرار داده است. معمولا تورهای دور اروپا بیش از 20 روز هستند و میزان هزینه آن به مراتب بالاتر است. عوض کردن بلیط ;هواپیما از عواملی است که در این سفر بسیار شاهد خواهید بود اما می توانید بازدیدی کامل از مناطق گردشگری اروپا داشته باشید. خدمات کامل در این تور ارائه خواهد شد تا هیچ کمبودی در سفر نداشته و احساس خستگی نداشته باشید. مسئولین تور با راهنمایی های لازم بهترین مقاصد را به شما نشان خواهند داد تا از سفر خود نهایت لذت را برده باشید.