سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطمئن ترین آژانس هواپیمایی

معرفی دبی

دبی، شهری مدرن و پیشرو که تا کمتر از یک قرن پیش، تصور رونق معمولی یک شهر هم برایش غریب تر از محال بود. به هر روی، دبی امروزین، آوردگاه دنیای مدرن است، شهر آسمان خراش های سر به سپهر ساییده و یکی از بزرگترین مراکز تجاری دنیا.

آسمانی که جای یکه تازی آفتاب صحرا، جولانگه بزرگترین شرکت های هواپیمایی دنیا شده و زیر پهنه آن فضایی که همیشه چیزی برای محسور شگفتی کردن گردشگران وجود دارد. از هتل هفت ستاره برج العرب گرفته، تا برج قامت برافراشته تر الخلیفه و از پیست اسکی در کشوری که دهه به دهه رنگ سپیدی برف را نمی بینید تا جزیره های مصنوعی! همه و همه این شیخ نشین حاشیه خلیج فارس را به شهری برجسته و پر آوازه در دنیا بدل کرده است.

دبی هفتاد مرکز خرید بزرگ دارد و فستیوال خرید ماه ژانویه اش یکی از بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی در سطحی جهانی است.

هفتمین بندر شلوغ دنیا و یکی از ده شهر پرطرفدار صنعت گردشگری، مقصدی دیدنی و در دسترس برای گردشگران ایرانی نیز هست.

تور دبی

تور دبی و به طور کلی تورهای دبی با اهداف متفاوتی صورت می گیرند که می تواند با نیتهای تجاری، خرید و یا گردشگری باشند. اگر هدف شما از خرید تور دبی، گردشگری باشد، از این لحاظ بهترین ها را پیش روی خود خواهید داشت. دبی شهره به برترین هاست و به واقع نیز در این شهر شیخ نشین به ابرسازه هایی برمی خورید که حیرت شما را برخواهند انگیخت. با سفر به دبی، خواهید دید که بشر از آن بیابان بی آب و علف چه چیزها که نساخته است. به نظر بسیاری از مسافران تور دبی، هر فردی برای یکبار هم که شده باید به این شهر سفر کند. آب نمای دبی در نزدیکی برج ساعت منظره ی باشکوهی به وجود آورده است که اکنون به یکی از دیدنی های برتر دبی تبدیل شده است. این آب نما 275 متر طول دارد و قدرت پرتاب آب تا ارتفاع یک ساختمان 50 طبقه را داراست.

تور دبی

این آب نما موزیکال است و به نسبت موسیقی که پخش می کند، نحوه ی فواره کردن آب همگام با ریتم موسیقی متفاوت خواهد بود. بازدید از آن را از دست ندهید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از افراد از سراسر دنیا برای تماشای این آبنما به دبی سفر می کنند. "دلفین بی" مکان دیدنی بعدی است که برای تمامی افراد خانواده جذاب خواهد بود. به خصوص اگر کودکی همراه خود داشته باشید، از دلفین بی لذت زیادی خواهد برد. برج خلیفه نیز در شمار برترین های دبی قرار می گیرد. این برج با 828 متر ارتفاع، هنوز بلندترین ساختمان دنیا محسوب می شود و با 163 طبقه در دبی می درخشد و همچنان به عنوان نماد دبی زبانزد خاص و عام است.

تور بیابان گردی با سافاری ها نیز، از دیگر جذابیت های دبی است که حسابی به هیجانتان خواهد آورد. البته پیشنهاد می شود که قبل از شروع این تور گردشگری، خود را حتما برای سر خوردن بر روی شن های بیابان های داغ دبی آماده کنید. پارک آبی وایلد وادی، پیست اسکی دبی، پارک الممزر، آکواریوم دبی، و... از دیگر مراکز تفریحی در خطه ی برترین ها هستند.

مراکز خرید دبی

به جرات می توانیم بگوییم به دبی که بروید، حتما به این مراکز خرید فوق العاده لوکس می روید و حتما هم خرید خواهید کرد. از آنجایی که احتمالا این فروشگاه های زیبا شما را به شدت وسوسه خواهند کرد، پیشنهاد می کنیم با خرید تور لحظه آخری دبی از آژانس مسافرتی دلتابان، هزینه ی سفر خود را مدیریت کنید تا بتوانید بودجه بیشتری را به خرید اختصاص دهید. معروف ترین مرکز خرید در دبی، دبی مال با کالاهای لوکس و گران قیمتی است که با یک زمین اسکیت روی یخ همراه شده و در تمام جهان شهرت دارد .

مرکز خرید ابن بطوطه دیگر مرکز خرید بزرگ دبی محسوب می شود که سبک معماری خاص آن فوق العاده دیدنی ست. مرکز خرید امارات، دیره سیتی سنتر، دبی مارینا مال، مرکز خرید میردف، دبی فستیوال سیتی و... از دیگر مراکز خرید معروف دبی هستند. همین طور در سفر به دبی، بازار طلای دبی را از دست ندهید و حتما در این بازار و ساختمان لوکس و مجلل آن، حتی اگر قصد خرید ندارید، به گشت و گذار بپردازید.

بازار الکرامه نیز در شمار بازارهای سنتی دبی قرار داشته و می توانید در این بازار اجناس ارزان تری پیدا کرده و با صرف هزینه ی کمتر دست پر بازگردید.

تور دبی

غذاهایی که باید در دبی امتحان کنید

  • کرم برولی، لا سر بولانگری

برولی از کرم فرانسوی ساخته شده است. کاملا با کرم کاستارد و شکر کاراملی شده متناسب می باشد. بخش دوست داشتنی، سرو آن در کاسه بزرگ است.

  • بادمجان با گوشت چرخ شده، لایت هاوس

یک غذای لطیف خاورمیانه ای است، یک سس بلونز مراکشی (سس تهیه شده از گوشت چرخ کرده، مخصوص پاستا بلونز) در یک بادمجان ترد و نازک که در دهان آب می شود، پخته می شود.

 

  • اکستیل کوکو-نان ساندویچی با خوراک گوشت دم گاو در رستوران تینگ آیری

به ندرت پیش می آید که در هر رستورانی سورپرایز شوم اما واقعا عاشق حال و هوا و شوق این رستوران جامائیکایی در تور دبی هستم و باید بگویم که این ساندویچ فوق العاده جالب و خوشمره است.

  • داک فت فیش و چیپس، شان کونولی در دبی اپرا

این غذا در تور دبی همیشه یادآور زمان اقامت من در انگلیس است جائیکه بهترین چیپس و ماهی با بهترین نوع سیب زمینی در روغن حیوانی طبخ می شود.

  • همبرگر گوشت شتر، سوئیچ در دبی مال


نسبت به برگر کلاسیک و معمولی، بسیار جالب است. هنگامیکه از شما پرسیده شد که چرا یک برگر شتر را امتحان می کنید، می توان گفت گاهی باید از آنچه باور دارید فراتر رفت.

 

  • سوپ نخود با واگیو بریسکت، کوهانتی ژاپنیز واگیو رستوران


در این رستوران معتبر ژاپنی در مرکز شهر، سوپ نخود پخته شده با گوشت واگیو، نزدیک ترین طعم و رایحه به سوپ نخود و گوشت مادرم است. یک غذای زیبا که خاطرات خوشی را به یادم می آورد. این فقط بیانگر این است که شما می توانید به کل دنیا سفر کنید اما در نهایت تمام غذاها پیامی یکسان به اشتراک می گذارند، هرکشور فقط تفسیر خود را دارد.

در سفر خود با تور دبی علاوه بر بازدید از جاذبه های گردشگری حتما غذاهای مختلف را نیز تست نمایید.

تور دبی با ماهان


بهترین قیمت تور دبی ماهان را ازدلتابان مطمئن ترین آژانس هواپیمایی بخواهید

تور دبی پرواز ماهان یکی از پر طرفدار ترین تورهای دبی نزد مسافرین کشور امارات می باشد .

علت اصلی این استقبال در سالهای اخیر به دلیل پرواز مطمئن ، به موقع و جدید ایرلاین ماهان می باشد .

تور دبی ماهان نرخ متفاوتی نسبت به تورهای دیگر دبی با پرواز های دیگر و ایرلاین های مختلف دارد.

در سالهای اخیر پروازهای ماهان به دلیل ایرباس های مدرن تر نسبت به ایرلاین های دیگر و همچنین تنوع ساعت های پروازی در روز استقبال بیشتری را در بین هموطنان ما در بین مسیر دبی مهیا کرده است.

تور دبی پرواز ماهان در فصل بهار در ماه فرودین پس از ایام نوروز شامل نرخ های بسیار مناسب در پکیج های شرکت هواپیمایی دلتابان می باشد.

تور دبی پرواز ماهان

راهنمای خرید بلیط پرواز ماهان


برای خرید بلیط ماهان، کافیست سه حرف اول نام شهر مبدأ و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای ماهان برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می آید. می توانید اطمینان داشته باشید که در لیست پروازهای ماهان ، انواع بلیط هواپیما ماهان و بلیط لحظه آخری ماهان نیز برای شما نمایش داده می شود . شما این امکان را دارید که به کمک فیلتر های موجود ، لیست پرواز ها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب نموده و به راحتی رزرو بلیط ماهان را در کوتاهترین زمان و بصورت آنلاین انجام دهید و با ایرلاین مورد علاقه خود سفر کنید.
قبل از خرید آنلاین بلیط هواپیما بهتر است با جزئیات این شرکت هواپیمایی بیشتر آشنا شوید.

دریافت آنلاین کارت پرواز


مسافران پروازهای ماهان از دو سال پیش، در برخی فرودگاه های داخلی می توانند کارت پرواز را به صورت آنلاین دریافت کنند. فرودگاه مهراباد، مشهد، بندرعباس، شیراز، اهواز، زاهدان و ساری امکان دریافت کارت پرواز به صورت آنلاین را برای مسافران فراهم کرده اند.