سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطمئن ترین آژانس هواپیمایی

سفری هیجان انگیز به پاتایا

شهر پاتایا یکی از زیباترین و پر بازدید ترین شهرهای کشور تایلند است. امروزه تور پاتایا رونق بسیاری گرفته است. شهر پاتایا از بانکوک به فاصله ی150کیلومتر فاصله داشته و از جمله شهرهای گرم این کشور به حساب می آید. تور پاتایا سعی کرده افرادی را که به ماهیگیری، موج سواری و غواصی علاقه ی بسیاری دارند با بازدید از پاتایا به هدف مطلوب خود برساند.

تور پاتایا

سفری با تور پاتایا

پاتایا از جمله مجمع الجزایری بوده که در کشور تایلند قرار دارد و سالانه تور پاتایا هزاران گردشگر را روانه آنجا می کند. این شهر به دلیل داشتن آب و هوای دریایی و معتدل از جمله شهرهایی است که دارای پارک های طبیعی گوناگون بوده و زیبایی منحصر به فردی را از آن خود کرده است. تور پاتایا برای سفر به شهر پاتایا بیشتر بازدید از سواحل دریایی، باغ های گل و دیدن ورزش های آبی را مورد هدف خود قرار می دهد. بهترین زمان سفر به این شهر توریستی اوایل اسفند ماه تا اواخر اردیبهشت ماه در ایران می باشد زیرا در این زمان از سال پاتایا پذیرای باران های ملایم و گرمی کمی است هر چند که چنین جزیره هایی هیچ گاه گرمی شدیدی را به خود نمی بینند. در این شهر معابد زیادی مربوط به بودایی ها وجود داشته که اجازه ی ورود به آنها برای گردشگران ضمن پوشیدن لباس مخصوص و همراه شدن با آداب بودایی انجام می گیرد.

بازدید از مراکز خرید زیبایی در شهر پاتایا جزء مهمترین برنامه های تور پاتایا بوده که از جمله این مراکز خرید مرکز سنترال فستیوال و مرکز رویال گاردن بوده که علاوه بر داشتن اجناس و کالاهای لوکس با مشهورترین برندهای جهانی دارای نمای ساختمانی زیبا هستند که سبب شده تا زیبایی ساختمان این مراکز توجه هر گردشگری را به سمت خود جلب نماید. در شهر پاتایا هتل های مشهوری مانند هتل ورنادا، هتل دیاموند، هتل ویسپر و ... برای اقامت در این شهر توریستی بهترین مکان بوده که تور پاتایا سعی کرده بهترین شرایط اقامت را برای مسافران خود در نظر بگیرد.

معرفی شهر پاتایا

از شهرهایی که در کشور تایلند مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است شهر پاتایا می باشد. این شهر دارای سواحل دریایی فراوانی بوده که از نظر تفریحات دریایی توانسته سالانه پذیرای هزاران گردشگر و بازدید کننده باشد. تفریحاتی از قبیل موج سواری، حمام های متداول همراه با ماساژهای محلی، غواصی و ... در این شهر به صورت 24 ساعته فعالیت داشته و سبب لذت بردن افرادی می شوند که به شهر پاتایا سفری داشته باشند.

رزرو تور پاتایا

بهترین زمان مسافرت به پاتایا

شهر پاتایا به دلیل اینکه مجمع الجزیره ای در کشور تایلند است و لذا دارای آب و هوای دریایی و معتدلی بوده که هر زمانی از سال می تواند لحظاتی خوش و دلپذیر را برای مسافران خود به ارمغان آورد. اما باز هم ماه های نوامبر تا فوریه یعنی از آبان ماه تا اواخر بهمن ماه شهر پاتایا بهترین هوا را داشته و از اقصی نقاط جهان بیشترین توریست را به خود می بیند. در این ماه از سال شهر پاتایا شاهد باران های ملایم و روزهای آفتابی بوده که تقریبا به روزهای بهاری کشور ایران شباهت داشته و سرشار از طراوت و شادابی می باشد. ماه های مارس تا می در شهر پاتایا یعنی از اسفند ماه تا اردیبهشت در ایران تور پاتایا بیشترین ازدیاد مسافران را داشته که لازم است برای رزرو تور پاتایا قبل از فرارسیدن اسفندماه اقدام شود.

نکات لازم برای همراه بودن با تور پاتایا

لازم به ذکر است که افراد علاقه مند به ماهیگیری بهتر است بهترین زمان و فصل رونق داشتن ماهیگیری را بدانند تا بتوانند از سفر به پاتایا بیشترین لذت را ببرد. در ضمن شهر پاتایا دارای معابد بودایی گوناگونی بوده که لازم است تا برای وارد شدن به این گونه معابد لباس مخصوص پوشیده و کاملا آداب مربوط به بودایی ها رعایت شود. گردشگران همراه با تور پاتایا نباید در شهر پاتایا اقدام به خرید مواد مخدر و یا تهیه داروهای غیر قانونی نمایند.

جاذبه های گردشگری پاتایا

جاذبه های گردشگری شهر پاتایا

از جمله مکان های دیدنی شهر پاتایا سواحل دریایی این شهر توریستی بوده و ساحل JOmtien جزء زیباترین سواحل این شهر به شمار می آید. همچنین پارک آبی، کارتینگ، غواصی، باغ گیاه شناسی، باغ ایتالیایی، باغ فرانسوی، باغ گیاه های آناناسی، باغ ارکیده و بسیاری باغ های دیگر به دلیل شرایط آب و هوایی دریایی شهر پاتایا به وجود آمده اند می تواند در برنامه ی تور پاتایا گنجانده شود. در این باغ ها غذا دادن به ماهی ها، دوچرخه سواری، فیل سواری و اجرای فستیوال های متعددد صورت می گیرد. استفاده از سرسره های بزرگ آبی در پارک های آبی شهر پاتایا این توانایی را دارد تا برای هر فردی در سن های مختلف لحظات شاد و مهیجی را به بار آورد. کودکان در این پارک این اجازه را داشته تا با شن و ماسه ایده های جالبی را اجرا کنند. از جمله مکان هایی که از دید تور پاتایا پنهان نمی ماند بازدید از سواحل پاتایا بوده که بازی های جالبی در آب های دریایی آن مانند بانانا، پاراگلایدر، جت اسکی، غواصی و باد نوردی انجام می گیرد. در کنار این سواحل بهره بردن از ماساژهای تایلندی می تواند لذت سفر به پاتایا را چندین برابر کند.

بهترین مکان های دیدنی در پاتایا

تورهای دریایی، بانجی جامپینگ، ورزش های آبی در کنار بی نظیر ترین سواحل دریایی شهر پاتایا به همراه صندلی هایی که در کنار ساحل ها مستقر شده و چترهای ساحلی دارند، می توانند وصف ناپذیر ترین سفر را در تور پاتایا برای هر فردی به وجود آورد. مهمترین مزیتی که سبب شده تا سواحل دریایی شهر پاتایا به پر بازدیدکننده ترین مکان در این شهر مبدل گردد تماشای بازدید از ورزش های آبی و استفاده کردن از کافه های کنار دریایی می باشد. نانگ نونچ بهترین فوق العاده ترین باغی بوده که در شهر پاتایا میزبانی گردشگران را بر عهده گرفته است.

بازدید از مراکز خرید با تور پاتایا

سنترال فستیوال بزرگترین مرکز خرید در شعر پاتایا بوده که دارای300 مغازه می باشد. این مرکز خرید به دلیل شکوه و عظمتی که ساختمان آن دارد از جمله مراکز خریدی بوده که افراد در تور پاتایا تقاضای بازدید از آن را دارد. مرکز سنترال فستیوال در بردارنده ی معروفترین برندهای داخلی و خارجی بوده و می تواند برای تهیه ی سوغات مسافران بهترین مرکز خرید باشد. بزرگترین مرکز خرید شهر پاتایا علاوه بر فروش اجناس و کالاهای مختلف در طبقات بالایی خود مجهز به فروشگاه های مواد غذایی بوده و می تواند نیاز هر گردشگری را برطرف نماید. از لوازم برقی الکتریکی گرفته تا خوراک و پوشاک در این مرکز عمده عرضه می شود. رویال گاردن زیباترین مرکز خرید شهر پاتایا بوده که گردشگران تور پاتایا علاقه ی زیادی به بازدید از این مرکز خرید را دارند. در یکی از درب های ورودی هواپیمای قرمز رنگی وجود دارد که توجه هر مسافری را به سمت خود جلب می نماید.

وجود بالن زرد رنگ در یکی دیگر از درب های مرکز رویال گاردن سبب شده که تفاوت آشکاری را از نظر زیبایی با سایر مراکز خرید شهر پاتایا ایجاد نماید. شاید بی نظیر بودن رویال گاردن در پاتایا به دلیل این بوده که بیشتر به موزه شباهت دارد تا یک مرکز خرید همگانی. بازدید کنندگان می توانند لوکس ترین سوغات، لباس، جواهرات، لوازم الکتریکی مانند گوشی های متنوع و ... را در این مرکز خرید به دست آورند. در کنار چنین مراکز خرید لاکچری بازارهای محلی که به فروش انواع ماهی، صنایع دستی، لباس محلی و ... رونق خاصی داشته که برخی تور پاتایا بازید از این بازارهای محلی را خالی از لطف نمی داند.