سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطمئن ترین آژانس هواپیمایی

بهترین تور ارمنستان را انتخاب کنید

ارمنستان یکی از کشورهای همسایه ایران و از زیباترین مناطق گردشگری به شمار می رود که امروزه بسیاری از گردشگران را به خود جذب کرده است. خرید تور ارمنستان برای خانواده ها و کسانی که می خواهند تعطیلاتی بسیار خوب داشته باشند گزینه ای مناسب است و برای این کار می توانید از وب سایت آژانس مسافرتی دلتابان استفاده نمایید. ارمنستان به لحاظ تاریخی بسیار کشور با اهمیتی است و بسیاری از قلعه ها و کلیساهایی که در این کشور وجود دارند دارای قدمتی بیشتر از چند هزار سال می باشند. همچنین در طول زمان قرون وسطی نیز ارمنستان به عنوان منطقه ای از ایران و سپس شوروی، تاریخ جذابی داشته است. در کنار تمامی این موارد ارمنستان به این لحاظ قابل توجه است که جغرافیای بسیار جذابی دارد و از این لحاظ نیز مراکز گردشگری بسیاری در این کشور ایجاد شده است . این مرکز گردشگری با تکیه بر بیش از 25 سال تجربه در زمینه تورهای خارج از کشور می تواند تمامی پارامترهای مورد نیاز در یک سفر خارجی خوب را برای گردشگران ایرانی لحاظ کند.

تور ارمنستان

بهترین زمان برای خرید تور ارمنستان

همانطور که گفتیم، انتخاب زمان مناسب برای خرید تور ارمنستان و سفر به این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. زمان مناسب برای خرید تور ارمنستان نقش مهمی در مسائل مختلف از جمله هزینه های سفر به این کشور دارند. شما با انتخاب زمان مناسب برای خرید تور ارزان ارمنستان می توانید، تا حد زیادی هزینه های سفر به ارمنستان را کاهش دهید. همچنین می توانید در شرایط آب و هوایی خوبی به این کشور سفر کرده و با خیال راحت از مراکز دیدنی و گردشگری آن دیدن کنید. در حال حاضر بهترین زمان برای سفر به ارمنستان از اوایل آوریل تا اواخر سپتامبر می باشد. اما معمولا گردشگران فصل تابستان را برای سفر خود انتخاب می کنند. در این فصل دمای هوا بیشتر شده و زمان مناسبی برای سفر به ارمنستان می باشد. البته باید این موضوع را نیز در نظر بگیرید، از آنجایی که اغلب گردشگران فصل تابستان را برای خرید تور ارمنستان انتخاب می کنند، هزینه های سفر به این کشور در این موقع از سال افزایش پیدا می کند؛ چرا که جمعیت گردشگران در این موقع بیشتر شده و قیمت خدمات و بلیط جاذبه های گردشگری افزایش پیدا می کند.

جاذبه های گردشگری در تور ارمنستان

با وجود اینکه ارمنستان وسعت زیادی ندارد، اما تعداد جاذبه ها و مناطق دیدنی این کشور بسیار زیاد است. از جمله مشهورترین جاذبه های دیدنی ارمنستان می توان به جاذبه هایی نظیر کاسکاد ایروان، خانه اپرا، میدان جمهوری ایروان، مسجد کبود ایروان، دژ اربونی، کلیسای جامع سنت گرگوری روشنگر، پارک عشاق، مجسمه مادر ارمنستان، صومعه نوراوانک، صومعه گغارد، موزه گالری ارمنستان، کلیسای جامع زوارتنوتس ارمنستان، کلیسای کاتوقیکه، دریاچه سوان، گارنی، واغارشاپات، رصد خانه کاراهونج یا استون هنج ارمنستان، صومعه تاتو ارمنستان، صومعه خور ویراپ، موزه ماتناداران، موزه صنایع دستی ارمنستان، بنای یادبود قتل عام ارامنه، کوه های آرارات، منطقه حفاظت شده شیک اهوغ، پارک ملی دیلیجان، منطقه کوهستانی آراگاتس، دریاچه آرپی، شهر زیبای گیومری، شهر توریستی وانادزور، قلعه تاریخی آمبرد، دره آزات، شهر تخریب شده دوین و ده ها جاذبه دیگر اشاره کرد. شما با خرید تور ارمنستان می توانید از اغلب این جاذبه های دیدنی دیدن کنید.

جاذبه های تاریخی ارمنستان

مراکز تفریحی و خرید ارمنستان از بهترین جادبه ها

ارمنستان کشوری بسیار جذاب برای خانواده ها و کسانی است که خرید وسایل مختلف را در سفر دوست دارند و می خواهند در سفر به کشورهای جدید، وسایل تازه ای را تهیه کنند. در ارمنستان شما می توانید از مراکز خرید ایروان بهترین لباس های مارک دار را از اوت لت ها با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید که قطعا برای شما جذاب خواهد بود. تور ارمنستان برای کسانی که می خواهند از این مراکز بازدید نمایند می تواند گزینه ای عالی باشد. البته بهتر است بدانید که سالن های تئاتر و سینما به همراه کافه ها و رستوران های ارمنستان نیز از مهمترین مراکز گردشگری هستند که در این کشور وجود دارند و بازدید از آنها خالی از لطف نخواهد بود. قدم زدن در خیابان های ایروان می تواند حس بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

مراکز خرید ارمنستان

بهترین غذا های ارمنستان

یکی از راه های خوشمزه ای که برای آشنایی بیشتر با فرهنگ و اصالت یک کشور می تواند جذاب باشد، امتحان کردن غذاهای سنتی هر کشور می باشد. تور ارمنستان برای کسانی که به رستوران گردی علاقمند هستند گزینه ای جذاب است و بسیاری از غذاهای خوشمزه این کشور مانند باسترما، خوروواتز، خاشلاما، ماهی کبابی، دلمه، مانته، لولا کباب، بورک پنیری، چی کوفته، سینی کوفته و هاریسا در رستوران های سنتی ارمنستان و در محیطی بسیار جذاب سرو می شوند و امتحان کردن این دسته از خوراکی ها می تواند ایده ای بسیار مناسب به شمار رود. خرید تور ارزان ارمنستان به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به تمامی امکانات و رستوران های سنتی در سطح شهر ایروان و سایر نقاط این کشور دسترسی داشته باشید.

تور ارمنستان

نکته پایانی

تور ارمنستان یکی از بهترین گزینه ها برای سفر به این کشور به شمار می رود. شما می توانید برای خرید تور ایروان، خرید بلیط هواپیما ارمنستان یا تور ارمنستان به صورت مستقیم از طریق سایت آژانس مسافرتی دلتابان اقدام نمایید. سفر به ارمنستان می تواند یکی از تجربه های لذت بخش برای زندگی شما باشد و برای اینکه بتوانید بسیار آسان به این کشور سفر داشته باشید می توانید از وب سایت دلتابان در سراسر کشور برای خرید تور ارمنستان اقدام نمایید. دلتابان با تجربه ای چندین ساله که در زمینه برگزاری تور کشور ارمنستان دارد می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی باشد که می خواهند سفری خاطره انگیز به کشور ارمنستان داشته باشند. این کشور با تمامی ویژگی های خود می تواند بهترین انتخاب برای خانواده های ایرانی به شمار رود. برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید تور ارمنستان ، قیمت تور ارمنستان و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان دلتابان ارتباط برقرار نمایید.