سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطمئن ترین آژانس هواپیمایی

معرفی بهترین تورهای دنیا

تور پاتایا

بازدید از دنیای زیر آب در شهر پاتایا یکی از بهترین تفریحاتی است که می توانید در تور پاتایا انجام دهید، یکی از بزرگترین آکواریوم های کل دنیا در شهر پاتایا واقع شده است، این آکواریوم بسیار مجهز شامل یک تونل بسیار بزرگ و طولانی است که به صورت همزمان تعداد زیادی از توریست ها می توانند وارد آن شوند و تجربه ای فوق العاده را در تور پاتایا بدست آورند. یکی دیگر از تفریحاتی که می توانید در تور پاتایا تجربه کنید بازدید از پارک فیل ها در این شهر است، شما در این پارک می توانید تعداد بسیار زیادی فیل را مشاهده کنید که اکثرا آنها دارای سن بالایی هستند و دیگر نمی توانند در جنگل های شهر پاتایا زندگی کنند، از جمله فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این پارک انجام دهید غذا دادن به این فیل ها است که علی الخصوص برای کودکان می تواند جذاب باشد.

این شهر دارای جاذبه های گردشگری و فرهنگی بسیار زیادی نیز می باشد که می توانید در تور پاتایا از آنها نیز دیدن کنید. از جمله این جاذبه های فرهنگی می توان به مواردی مانند پناهگاه مذهبی حقیقت اشاره کرد که در کنار ساحل واقع شده است و شما می توانید مجسمه های بودا را در آن مشاهده کنید. اگر علاقه مند به لوازم و ابزارهای عجیب هستید به شما توصیه می کنیم در تور پاتایا حتما از موزه ریپلی دیدن کنید، در این موزه اشیا عجیب و غریبی از کل دنیا جمع آوری شده است که بازدید از آن می تواند برای هر توریستی جذاب باشد.

جاذبه های گردشگری پاتایا

 تور سنت پترزبورگ

تور سنت پترزبورگ یکی از تور های گردشگری است که طرفدار های زیادی دارد. سنت پترزبورگ به عنوان پایتخت روسیه از ویژگی های برجسته و زیادی برخوردار است. این شهر دارای تاریخی جذاب و همچنین امپراطوری های زیادی را دارا بوده است که هرکدام از آنها باعث ساخت تعدادی کاخ شده اند که هم اکنون به عنوان جاذبه های این شهر به شمار می آیند. این شهر علاوه بر جاذبه های دیدنی رستوران و کافه های فوق العاده ای برای پذیرایی از گردشگران عزیز را دارد. همچنین این شهر شامل هتل های بسیار شیک برای گردشگران با هر مقدار هزینه نیز می باشد. آب و هوای این شهر در فصل بهار و تابستان و همچنین در اوایل پاییز بسیار فوق العاده و برای گردشگری مناسب می باشد ولی در زمستان برف و سرما را به همراه خود دارد. شهر سنت پترزبورگ یکی از شهر هایی است که دیدن از آن به هر کسی پیشنهاد می شود. می توان با شرکت در تور سنت پترزبورگ از این شهر زیبا و تاریخی دیدن فرمایید و خاطره های زیبایی را برای خود ثبت کنید.

 

تور روسیه

می شود. قدمت این آثار بسیار زیاد است. نکته ی بسیار باورنکردنی در مورد این موزه این است که اگر شما به دنبال این هستید که همه ی این آثار را به دقت و کامل ارزیابی و مشاهده کنید در این صورت باید یک سال وقت برای بازدید از این موزه در نظر بگیرید به همین دلیل با انتخاب تور لیدر می توانید در مدت زمان اقامت خود از بهترین و ارزشمندترین این آثار بازدید کنید.
کلیسای جامع کازان تور سنت پترزبورگ :  از دیگر جاذبه های مهم این شهر است که معمولا در برنامه های تور سنت پترزبورگ جا داده می شود. این کلیسا تنها کلیسای در حال کار ارتودکسی است و برای ساخت آن معماری بسیار باشکوهی به کار رفته است. حتما بازدید از این کلیسا را از دست ندهید.

 تورترکیه

برای خرید تور ترکیه شما می توانید از طریق مراجعه ی حضوری به آژانس های ارائه کننده تور و یا مراجعه اینترنتی به سایت های فروش تور اقدام کنید. مسلماً خرید تورترکیه ارزان می تواند از لحاظ صرف زمان و هزینه برای شما ارزان تر از تهیه تور به صورت حضوری تمام شود. در تهیه تور ترکیه از طریق اینترنت به راحتی می توانید با یک کلیک ساده انواع تور ها را ببینید و قیمت تورهای مختلف را با هم مقایسه کرده و در بین چندین تور مختلف بهترین تور و مناسب ترین تور با شرایط خودتان را انتخاب کنید. اگر برای خرید تور خود زمان بیشتری را اختصاص دهید امکان برخورد شما با تور های ارزان ترکیه بیشتر است.

تور کانادا 

کشور کانادا یکی از کشورهای پر از جاذبه گردشگری با مردمان بسیار با فرهنگ و شهرهای شلوغ است. تورنتو، اتاوا، مونترال و شهر کبک از شهرهای زیبا و دیدنی واقع در مرکز کشور کانادا است. آبشار نیاگارا نیز یکی از زیباترین مکان های کشور کانادا واقع در امتداد مرزی کانادا با آمریکا است که سالانه افراد زیادی را به خود جذب می کند. اگر بخواهیم تعدادی از جاذبه های گردشگری کانادا را معرفی کنیم می توانیم به بندرگاه داخلی ویکتوریا، خلیج فاندی، مونترال قدیمی، کوه های راکی، برج سی آن، شهر زیبای ویسلر پارک ملی گروس مورن و موزه حقوق بشر کانادا اشاره کنیم. کانادا بیشترین دریاچه های جهان را در خود دارد. در سفر با تور کانادا، با توجه به تعداد روزهای سفر و قیمت تور کانادا برنامه ی بازدید از این جاذبه ها متغیر است. در هنگام خرید تور دقت داشته باشید که بازدید از چند جاذبه ی کانادا در برنامه تور وجود دارد. سعی کنید بدون توجه به قیمت تور کانادا، با توری به کانادا سفر کنید که بازدید از اکثر جاذبه های کانادا را در برنامه ی خود داشته باشد.

کشور کانادا یکی از محبوب ترین کشورهای خارجی می باشد که بسیاری از افراد برای مهاجرت یا سفر خود آن را به عنوان مقصد نهایی انتخاب می کنند. برای سفر به کشور کانادا بایستی ویزای مربوط به این کشور را به همراه داشته باشید که از انواع بسیار مختلف ویزای کانادا می توان به ویزای تحصیلی، ویزای گردشگری و ویزای سرمایه گذاری اشاره کرد. توجه داشته باشید که اخذ و صدور هر یک از ویزاهای مذکور نیازمند یک سری مراحل و مدارک می باشد که از مهم ترین مراحل آن می توان به گرفتن وقت سفارت کانادا اشاره کرد. وقت سفارت کانادا یکی از مهم ترین و وقت گیرترین مراحل در دوره ی اخذ ویزای کشور کانادا به شمار می آید و به همین جهت افراد متقاضی بایستی با دقت و حوصله بیشتری منتظر پاسخی برای درخواست خود باشند. با توجه به این موضوع که امروزه تعداد درخواست های اخذ ویزای کانادا در میان عموم مردم کشورمان افزایش یافته است ما نیز در این مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد نحوه رزرو، هزینه ها، نکات مورد توجه و زمان لازم برای دریافت پاسخ به درخواست وقت سفارت کانادا اطلاعاتی را برای شما عزیزان ارائه دهیم. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

تور پاتایا

تور تایلند 

یکی از بزرگترین زیبای های تایلند دارا بودن رودخانه چائو فرایا است که مردمان محلی در قسمت انتهای این رودخانه با قایقهای محلی و رنگارنگ خود بروی بازار شناور بانکوک میوه و سبزیجات تازه و سوغات دستی را برای فروش به معرض نمایش میگذارند.البته در کنار این کانالهای آب مغازه های کوچکی بروی آب نیز وجود دارد. که چهره ای شبیه ونیز به بانکوک بخشیده است و بانکوک و رودخانه چائو فرایا به ونیز شرق آسیا مشهور شده است.کاخ بزرگ یکی دیگر جاذبه های پایتخت تایلند در مرکز شهراست این کاخ در سه قرن گذشته محل اقامت پادشاهان تایلندی بوده کل محوطه کاخ بسیار بزرگ و باشکوه و دارای 33 بخش است. سافاری ورلد بر خلاف اسمش باغ وحش 8 کیلومتری است با انواع حیوانات اهلی و وحشی که در قلمرو این پارک آزادانه در حال تردد هستند و تمام مسافران تور تایلند باید مواظب باشند تا مورد حمله این حیوانات قرار نگیرند پس هیچگاه از ماشین تور خود حتی برای دقایق کم پیاده نشوید و فقط از داخل ماشین نظاره گر این حیوانات باشید.وات آرون معبدی با سازهای مخروطی است.آکواریوم سی لایف بانکوک با 100.000 متر مربع شاهکار طراحی آکواریوم بزرگ در بانکوک است که هزاران نوع آبزی را درون 5.000.000 لیتر آب آکواریوم قرار داده است.

اگر در جستجو مقصد امن و گردشگری با هتلهای لوکس و لاکچری در جنوب شرق آسیا هستید پیشنهاد ما تور تایلند و شهر توریستی و پایتخت آن با انتخاب تور بانکوک است.همچنین دیگر تورهای تایلند مانند تور پاتایا و تور پوکت از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است یک تور دیگر هم جدیدا پر طفدار شده و آن تور جزیره فی فی و تور کرابی است.امیدوارم در شهر لبخند تجربه مفیدی را به دست آورید و این مقاله کمک خوبی به شما کرده باشد.

نکاتی مهم برای خرید آنلاین بلیط هواپیما با قیمتی ارزان

اگر قصد دارید با ارزان ترین قیمت ممکن اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید می توانید دو روش را مورد استفاده قرار دهید؛ روش اول برای انجام این کار برای افرادی است که قصد دارند در تاریخی مشخص به شهر و یا کشور مقصد خود سفر کنند و پرواز آنها باید حتما در تاریخ مشخصی صورت گیرد، این افراد حتما باید از 10 الی 20 روز قبل اقدام به خرید بلیط کنند چرا که هر چه به تاریخ پرواز نزدیک تر شوید قیمت بلیط ها به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. روش دومی که باعث کاهش قیمت بلیط ها می شود برای افرادی است که قصد ندارند در تاریخ مشخصی پرواز خود را انجام دهند، این افراد می توانند به راحتی اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما به صورت چارتری کنند، با خرید بلیط چارتر به صورت چارتری شما می توانید بلیط هواپیما را با قیمتی بسیار کمتر از قیمت اصلی آن خریداری کنید.

خرید ارزان بلیط ههواپیما

 رزرو آنلاین هتل 

 

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که راحتی در طول سفر برای شما بسیار ارزشمند است حتما علاقه مند هستید که قبل از رفتن به سفر اقدام به رزرو هتل کنید، برای این کار کافی است که وارد سایت دلتابان شوید و یکی از هتل های کشور مقصد خود را انتخاب کنید. معیارهای بسیار زیادی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید اقدام به رزرو هتل کنید اما بدون شک قیمت هتل یکی از مهم ترین معیارهای هر شخصی برای رزرو هتل می باشد. یکی دیگر از خدمات آنلاین مسافرتی وب سایت دلتابان که برای شما فراهم شده است امکان رزرو هتل با مناسب ترین قیمت ممکن می باشد.

خرید بهترین و ارزانترین بلیط هواپیما

 برای خرید آنلاین بلیط هواپیما از این وب سایت کافی است وارد وب سایت آژانس گردشگری دلتابان شده و با وارد نمودن مبداء و مقصد پرواز به همراه تاریخ سفر لیست پروازهای ایرلاین های مختلف را مشاهده نمایید. سپس با انتخاب پرواز مدنظر از میان لیست و وارد کردن اطلاعات شخصی می توانید بلیط هواپیما را خریداری کرده و  پیش از پرواز با مراجعه به فرودگاه و ارائه کارت شناسایی کارت پرواز خود را دریافت کنید. لازم به ذکر است که باید دقت داشته باشید که نام خود را به فارسی و انگلیسی به درستی وارد کنید، کد ملی شما باید درست باشد، در غیر این صورت مسئولین فرودگاه و ایرلاین می توانند از ورود شما به هواپیما جلوگیری نمایند. همچنین به تاریخ و ساعت پرواز نهایت دقت را داشته باشید و حتما حداقل یک ساعت پیش از پرواز وارد فرودگاه مبداء شوید. از وب سایت دلتابان می توانید برای خرید بلیط برگشت نیز همزمان با خرید بلیط رفت اقدام نمایید