سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطمئن ترین آژانس هواپیمایی

شهر دبی امارات

تور دبی یکی از تورهای پرطرفدار در دنیا می باشد که سالانه افراد بسیار زیادی تصمیم به حضور در این تور می گیرند، معمولا ایرانیان یکی از طرفداران تور دبی می باشند و اگر شما در هر زمان از سال به این شهر سفر کنید می توانید ایرانیان بسیار زیادی را در این شهر مشاهده کنید. در این مطلب قصد داریم توضیحاتی کامل درباره تور دبی به شما ارائه دهیم، این مطلب به چند قسمت تقسیم بندی می شود که قسمت اول آن مربوط به معرفی شهر دبی است، قسمت بعدی مربوط به معرفی جاذبه های گردشگری شهر دبی و قسمت های بعدی این مطلب نیز به معرفی رستوران ها، مراکز خرید و مراکز تفریحی این شهر اختصاص پیدا می کند که در تور دبی می توانید از تمامی این موارد دیدن کنید.

شهر دبی بزرگترین شهر کشور امارات است که در جنوب کشور ایران واقع شده است، این شهر یکی از زیباترین شهرهای قاره آسیا و حتی یکی از زیباترین شهرهای دنیا می باشد. نخستین حضور انسان ها در این منطقه به سال 1095 میلادی باز می گردد، اولین نشانه هایی که نشان دهنده شهرسازی در این منطقه بودند نیز به سال 1799 میلادی برمی گردد، ساخت شهر دبی امروزی از سال 1833 به صورت رسمی آغاز شد که این کار توسط شیخ مکتوم بن بطی بن سهیل آل مکتوم صورت گرفت. از آن جایی که این شهر یک شهر بندری می باشد از موقعیت جغرافیایی فوق العاده ای برخوردار است که به همین علت به یکی از تجاری ترین شهرهای قاره آسیا تبدیل شده است.

آب و هوای شهر دبی

با وجود این که شهر دبی در کنار بندر قرار گرفته است آب و هوای این شهر آب و هوایی بسیار گرم و خشک می باشد، تابستان های این شهر بسیار گرم و خشک می باشد ولی با این وجود سالانه توریست های بسیار زیادی در این فصل به شهر دبی سفر می کنند تا از آفتاب گرم و سواحل فوق العاده زیبای این شهر در فصل تابستان نهایت استفاده را ببرند. در فصل زمستان اما آب و هوای این شهر کمی معتدل تر می شود و دمای هوا تا 23 درجه سانتی گراد کاهش پیدا می کند که همین موضوع باعث می شود تا فصل زمستان نیز به یکی از شلوغ ترین فصل های شهر دبی تبدیل شود. در این فصل می توانید در طول روز به دلیل مناسب بودن آب و هوا از تمامی جاذبه های گردشگری شهر دبی دیدن کنید، اگر در فصل تابستان می خواهید به تور دبی بروید سعی کنید بعد از غروب آفتاب از جاذبه های گردشگری آن دیدن کنید.

آبنمای دبی

آبنمای دبی یکی از جاذبه های گردشگری بسیار زیبای این شهر است که در تور دبی حتما باید از آن دیدن کنید، این آبنما در دریاچه برج خلیفه قرار دارد که با هزینه ای بسیار بالا ساخته شده است. طول این آبنما به 275 متر می رسد که آب را تا ارتفاع بسیار بالایی پرتاب می کند. در اطراف این آبنما نورافکن های متعددی قرار داده شده است که محیط اطراف را بسیار زیبا کرده است. بی شک اگر یک شب در تور دبی به بازدید از این آبنما بروید می توانید با یکی از زیباترین صحنه های زندگی خود روبرو شوید. نورافکن های این آبنما به قدری محیط اطراف آن را نورانی کرده اند که نه تنها در داخل این محیط می توانید همه جا را با جزئیات مشاهده کنید بلکه از فاصله بسیار دور نیز این آبنما قابل مشاهده است.

برج خلیفه

اگر علاقه مند به بازدید از برج های شهر دبی هستید و به بازدید از آسمان خراش ها علاقه دارید در تور دبی حتما از برج خلیفه دیدن کنید، این برج دارای ارتفاعی 828 متری می باشد که به عنوان بلندترین ساختمان دنیا شناخته شده است. برج خلیفه دارای 163 طبقه می باشد که بیشتر واحدهای آن تجاری و اداری هستند. برای این که به خوبی با ارتفاع این برج آشنا شوید می توانید برج میلاد را در نظر بگیرید، این برج دو برابر برج میلاد است. در برج خلیفه همچنین واحدهای تفریحی زیادی نیز قرار دارند که می توانید از آن ها نیز دیدن کنید. اگر قصد دارید که تمام شهر دبی را در زیر پای خود حس کنید می توانید به عرشه طبقه 124 این برج مراجعه کنید و تمامی شهر را بنگرید.

خانه شیخ سعید

منزل شیخ سعید آل مکتوم یکی از جاذبه های گردشگری شهر دبی است که قدمت آن به سال 1896 باز می گردد، این ساختمان امروزه در حال بازسازی می باشد تا توریست ها بتوانند به راحتی از آن بازدید کنند. در ساخت این منزل از معماری ایرانی استفاده شده است که بیشتر در نواحی کویری و خشک ایران مورد استفاده قرار می گرفت. مواد اولیه ای که در ساخت این خانه به کار رفته است آهک و ساروج می باشد. در این ساختمان قدیمی یک حیات وجود دارد به پنج قسمت تقسیم می شود که در هر بخش یک ایوان، مهمان خانه و تعدادی اتاق قرار دارد.

آکواریوم دبی

بی شک یکی از مهمترین بخش های تور دبی بازدید از آکواریوم دبی می باشد، با ورود به این آکواریوم وارد یک محیط کاملا شیشه ای می شوید که در اطراف شما انواع مختلفی از آبزیان در حال شنا کردن می باشند و شما می توانید به راحتی از آن ها دیدن کنید. این آکواریوم بزرگترین آکواریوم دنیا است که دارای 51 متر طول، 20 متر عمق و همینطور مخزن آن ظرفیتی معادل 10 میلیون لیتر را دارا می باشد. در این آکواریوم انواع مختلفی از آبزیان از جمله کوسه ها، ماهی های مختلف، سفره ماهی ها و ... وجود دارد. اگر به جانوران دریایی خیلی علاقه مند هستید می توانید با ورود به بخش عمق یازده متری این آکواریوم وارد بخشی شوید که تمامی ماهی ها در اطراف شما هستند، اگر بیشتر علاقه مند بودید نیز می توانید با کمک غواصان وارد آب شوید و از نزدیک با زندگی آبزیان آشنا شوید.

تو.ر دبی

موزه دبی

این موزه یکی از آثار تاریخی شهر دبی است که در تور دبی حتما باید از آن دیدن کنید، هدف از ساخت این موزه دفاع از رودخانه دبی بوده است، مصالحی که در ساخت این موزه استفاده شده است آجرهای مرجانی سنتی می باشند که به وسیله آهک به یکدیگر چسبیده اند. طبقه بالای این موزه توسط تیرک های چوبی نگهداری می شوند و سقف آن نیز از ساقه های درخت خرما و همچنین گچ ساخته شده اند. در گذشته های دور از این قلعه که امروزه تبدیل به یک موزه شده است استفاده های زیادی می شد، این قلعه روزگاری به عنوان محل زندگی حاکم و خانواده اش استفاده می شد و بعدها نیز به عنوان محل شورای دولت، پادگان و همینطور زندان مورد استفاده قرار گرفت.

رستوران Tom Serg

اگر در شهر دبی به دنبال یک رستوران با محیطی کاملا دوستانه هستید ما به شما این رستوران را معرفی می کنیم، این رستوران دو صاحب دارد که تام اهل استرالیا می باشد و Serg نیز اهل اسپانیا است. در این رستوران می توانید انواع مختلفی از غذاهای بسیار خوشمزه را میل کنید. این رستوران با این که یکی از بهترین رستوران های شهر دبی می باشد که در تور دبی می توانید به آن مراجعه کنید ولی آدرس آن سر راست نیست و برای پیدا کردن آن باید به منطقه Al Quoz که یکی از مناطق شلوغ شهر دبی است مراجعه کنید.

رستوران La Petite Maison

این رستوران یکی از رستوران های شیک فرانسوی می باشد که با این که دارای تزئیناتی بسیار ساده می باشد ولی مشتریان بسیار زیادی را دارا است. بسیاری از توریست هایی که به تور دبی می آیند حداقل یک بار به این رستوران مراجعه می کنند و از غذاهای فوق العاده آن میل می کنند. در این رستوران از باکیفیت ترین مواد غذایی استفاده می شود که همین موضوع باعث افزایش کیفیت غذاهای این رستوران و در نتیجه افزایش مشتریان آن می شود. این رستوران با این که یک رستوران شیک و لوکس است ولی محیط فوق العاده دوستانه آن باعث می شود که در آن کاملا احساس راحتی داشته باشید و در محیطی گرم غذای خود را میل کنید. بی شک صرف یک وعده غذایی در این رستوران می تواند تبدیل به یکی از بهترین خاطره های شما در تور دبی شود.

باشگاه گلف امارات

اگر به بازی گلف علاقه مند هستید حتما در تور دبی به باشگاه گلف امارات مراجعه کنید، این باشگاه در سال 1988 تاسیس شده است و دارای 36 حفره می باشد. تمامی قسمت های این زمین گلف چمن است و امکان بازی کردن به صورت شبانه روزی در آن وجود دارد. در این باشگاه زمین هایی برای بازی تنیس و اسکواش نیز ساخته شده است و همینطور یک سالن بدنسازی نیز در آن وجود دارد. امکانات بسیار زیادی در این باشگاه برای راحتی توریست هایی که در تور دبی از باشگاه گلف دیدن می کنند فراهم شده است که از جمله آن ها می توان به مواردی از قبیل امکانات غذاخوری، فروش لوازم ورزشی، مدرسه مدرن گلف و ... اشاره کرد.

به راحتی ویزای امارات را دریافت کنید

یک خبر خوش برای افرادی که قصد رفتن به تور ارزان دبی را دارند این است که دریافت ویزای امارات به هیچ وجه سختی های دریافت ویزای سایر کشورهای خارجی را ندارد، شما برای دریافت ویزای امارات و رفتن به تور دبی تنها کافی است به اداره مهاجرت و وزارت کار مراجعه کنید تا بدون هیچ گونه دردسری اقدام به دریافت ویزای امارات کنید. توجه داشته باشید که دریافت ویزای امارات نیازی به مصاحبه ندارد بنابراین شما می توانید این کار را به صورت غیر حضوری نیز انجام دهید. برای این کار شما تنها کافی است مدارک مورد نیاز برای دریافت این ویزا را تحویل کارگزار دهید و بعد از آن به راحتی اقدام به دریافت ویزا کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای امارات

برای دریافت ویزای امارات تنها کافی است مدارکی را که در ادامه معرفی می کنیم را آماده کرده و تحویل کارگزار دهید:

یک اسکن رنگی از صفحه اول پاسپورت معتبر که دارای حداقل سه ماه اعتبار باشد، یک اسکن از کارت ملی و شناسنامه و همینطور یک عکس.

بازدید از اپرای دبی

اگر در تور دبی به دنبال تفریحات شبانه هستید و دوست دارید علاوه بر استفاده از آب و هوای بسیار مناسب شهر دبی در هنگام شب یک تفریح مناسب نیز داشته باشید می توانید از اپرای دبی دیدن کنید، سالن اپرای دبی هر روزه میزبان اجراهای کلاسیک و جدیدی می باشد که توریست های بسیار زیادی نیز برای بازدید از آن اجراها شرکت می کنند. در این سالن معمولا برنامه های متعددی اجرا می شود که از جمله آن ها می توان به مواردی از قبیل کنسرت های فوق العاده خارجی، اپرا، اجرای موسیقی های کلاسیک و همینطور شب های کمدی اشاره کرد. این مجموعه دارای 2000 صندلی می باشد که به صورت بسیار زیبایی چیده شده اند. شاید یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این سالن معماری فوق العاده زیبای آن باشد که به صورت چشم نواز طراحی شده است و اگر به تور دبی بروید و از این سالن دیدن کنید بی شک اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد معماری بسیار زیبای این هتل است.

تور دبی پرواز ماهان

ساحل کایت سواری دبی

یکی از جاذبه های گردشگری پرطرفدار دبی که سالانه توریست های بسیار زیادی در تور دبی از آن دیدن می کنند ساحل کایت سواری این شهر است، در این ساحل شما می توانید ترکیبی از شور و نشاط و آرامش و سکوت را مشاهده کنید. در بخش هایی از این ساحل امکانات بسیار زیادی فراهم شده است که توریست ها بتوانند با کایت سواری مشغول شوند و لحظات شادی را سپری کنند، در بخش های دیگر نیز امکاناتی برای بازی فراهم شده است که والیبال ساحلی یکی از محبوب ترین آن ها است. اگر علاقه مند هستید که در یک محیط آرام در کنار ساحل پیاده روی کنید و زمانی را به آرامش سپری کنید می توانید از بخش های انتهایی این ساحل دیدن کنید و لحظات آرام و بی دغدغه ای را در تور دبی داشته باشید.

فرودگاه دبی

فرودگاه بین المللی دبی بهترین فرودگاه کشور امارات می باشد که در سال 2014 میلادی موفق شد بیش از 70 میلیون مسافر را جا به جا کند که همین موضوع باعث شد تا به عنوان پر رفت و آمدترین فرودگاه دنیا در آن سال شناخته شود. این فرودگاه دارای مساحتی 2900 هکتاری می باشد که تنها 4 کیلومتر با شهر دبی فاصله دارد و همین موضوع باعث راحتی مسافران و گردشگرانی شده است که به تور دبی می روند. این فرودگاه دارای سه ترمینال می باشد که این سه ترمینال به صورت کلی هر هفته بیش از 8000 پرواز را به سمت 270 مقصد مختلف انجام می دهند. ترمینال اصلی این فرودگاه ترمینال شماره یک است که بیشتر پروازهای طولانی از این ترمینال انجام می شود. ترمینال شماره دو بیشتر پروازهای منطقه ای را صورت می دهد و ترمینال شماره سه نیز به صورت اختصاصی پروازهای مربوط به هواپیمایی های امارات و کانتاس را انجام می دهد. سیستم های حمل و نقل مختلفی برای این فرودگاه به وجود آمده است که مسافرانی که به تور دبی پرواز ماهان می روند می توانند از این سیستم های حمل و نقلی برای رفتن به مرکز شهر و هتل مورد نظر خود استفاده کنند. سه سیستم حمل و نقلی که مناسب گردشگران و مسافران است عبارت است از مترو، تاکسی و اتوبوس که با هر یک از این سیستم ها می توانید خود را به مرکز شهر دبی برسانید.

بهترین زمان سفر به دبی

به صورت کلی آب و هوای شهر دبی بسیار گرم می باشد و شما نمی توانید فصلی را پیدا کنید که آب و هوای این شهر خنک باشد، با این حال بهتر است به جای این که در یک فصل سوزان به این شهر سفر کنید در فصلی سفر کنید که آب و هوای آن نسبتا معتدل تر باشد. حد فاصل بین دو ماه نوامبر تا مارس بهترین زمان برای رفتن به تور دبی می باشد، در این چند ماه شما می توانید از آب و هوای نسبتا معتدل شهر دبی نهایت استفاده را ببرید و در طول روز از تمامی جاذبه های گردشگری این شهر دیدن کنید. البته گاهی اوقات ممکن است در فصول گرم به شهر دبی سفر کنید و با انبوه جمعیت در این شهر مواجه شوید، در چنین شرایطی اصلا تعجب نکنید چرا که بسیاری از افراد فقط به قصد لذت بردن از آفتاب و سواحل بسیار زیبای این شهر به تور دبی می آیند و بسیاری از آن ها هدفشان از این سفر آفتاب گرفتن در کنار سواحل فوق العاده زیبای این شهر می باشد. در هر فصلی اگر به این شهر سفر کنید می توانید جمعیت بسیار زیادی را در آن مشاهده کنید.

چگونه در سایت دلتابان اقدام به رزرو هتل کنیم؟

وب سایت دلتابان به جز امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما، امکانات بسیار زیاد دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از این امکانات نهایت بهره را ببرید، به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از این وبسایت اقدام به رزرو هتل به صورت آنلاین و اینترنتی کنید. این امکان باعث می شود تا شما زمانی که قصد سفر به یک کشور خارجی و یا یکی از شهرهای داخلی را دارید به راحتی بتوانید هتل مد نظر خود را رزرو کنید تا با سفر به این کشور و یا شهر با مشکلات اقامتی رو به رو نشوید. برای رزرو هتل به صورت آنلاین کافی است وارد وب سایت دلتابان شوید و در قسمت رزرو هتل کشور و یا شهر مقصد خود را انتخاب کنید، با این کار تمامی هتل های محبوب و معروف مقصد برای شما نمایش داده می شود که می توانید بیشتر با امکانات آنها آشنا شوید و اطلاعات کافی را درباره آنها بدست بیاورید و بعد از آن اقدام به رزرو هتل به صورت اینترنتی و آنلاین کنید.

تور ارزان دبی

چرا از طریق دلتابان اقدام به رزرو هتل کنیم؟

رزرو هتل ارزان از طریق وب سایت دلتابان مزایای بسیار زیادی را برای شما دارد، اولین مزیت این کار در این است که شما می توانید با خیالی راحت سفر خود را انجام دهید، همانطور که میدانید رزرو هتل در کشور مقصد کار نسبتا سختی می باشد چرا که شما باید هتلی را انتخاب کنید که هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ هزینه برای شما به صرفه باشد، این کار زمانی که شما سفر خود را انجام داده اید و به مقصد رسیده اید عملا غیر ممکن می باشد چرا که شما در مدت زمانی کوتاه نمی توانید تمامی هتل ها را بررسی کنید، با رزرو هتل توسط دلتابان شما می توانید تمامی امکانات هتل های مختلف مقصد و قیمت آنها را بررسی کنید و بهترین هتل را برای خود انتخاب کرده و اقدام به رزرو اتاق در آن کنید.